مهران اسماعیلی ، در سال ۱۳۶۴ هجری شمسی دیده به جهان گشود، از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه تبلیغات و بازاریابی آغاز نموده و پس از گذشت چند سال بصورت تخصصی و حرفهای درصنعت چاپ و بسته بندی فعالیت خود را گسترش داده است.
پس از کسب تجارب گسترده و سپری نمودن فراز و نشیبهای بسیاری در صنعت تبلیغات، با توجه به نیاز بازاریابی مدرن برای ارتقاء و افزایش فروش تولید کنندگان، به عرصه دیجیتال مارکتینگ ورود نموده و هم اکنون بعنوان Full stack developer (فول استک دولوپر) در زمینه بازاریابی دیجیتالی و همچنین سوشال مدیا منیجر (Social media manager) در زمینه تبلیغات هوشمند در سطح شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام | تلگرام | فیسبوک | یوتیوب | شبکه X (توئیتر سابق) فعالیت خود را گسترش داده است.
اصلی ترین چشم انداز مهران اسماعیلی بعنوان یک کارشناس تبلیغات، رسیدن به نتیجه مطلوب و رضایت مشتریان است، پس پیشنهاد میکنم با آغاز همکاری خدمات متفاوتی را تجربه کنید.
چشم انداز صنعت تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ در آینده بسیار روشن و پر از فرصتها است. با توجه به تحولات روزافزون تکنولوژی، تبلیغات در حال حاضر از رسانههای سنتی مانند تلویزیون، رادیو و روزنامهها به سمت تبلیغات نوین و دیجیتال، مانند تبلیغات آنلاین و شبکههای اجتماعی، حرکت کرده است.
این تحولات باعث شده است که تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ به یکی از مهمترین ابزارها برای رسیدن به مخاطبین و افزایش فروش برای شرکتها تبدیل شوند. در آینده، این روند احتمالاً ادامه خواهد یافت و با بهرهگیری از تکنولوژیهای جدید مانند هوش مصنوعی و داده کاوی، این صنعت به سمتی خواهد رفت که تبلیغات بسیار هدفمند و شخصیسازی شدهتری ارائه خواهد داد.
صنعت تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ یکی از حوزههای مهم و پر رشد در دنیای امروز است که با پیشرفت فناوری و تغییرات روزافزون در عادات مصرف کنندگان، همواره در حال تحول و رشد است. اهداف این صنعت برای آینده میتواند شامل افزایش نقش و اهمیت دیجیتال مارکتینگ در استراتژیهای تبلیغاتی شرکتها، بهبود تجربه کاربری در تبلیغات آنلاین، ارتقاء استفاده از دادهها و هوش مصنوعی در بهبود عملکرد تبلیغات و افزایش نرخ تبدیل، توسعه روشهای نوین تبلیغات محتوا و افزایش تاثیرگذاری آنها بر مخاطبان و همچنین توسعه روشهای نوین ارتباط با مشتریان و افزایش تعامل با آنها در فضای دیجیتال باشد.
چشم انداز این صنعت برای آینده میتواند شامل گسترش استفاده از فناوریهای نوین مانند واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در تبلیغات، ارتقاء استفاده از رسانههای اجتماعی به عنوان یک پلتفرم اصلی برای تبلیغات دیجیتال، توسعه روشهای نوین پرداخت الکترونیکی و تجارت الکترونیک در فضای تبلیغات و همچنین بهبود سطح دسترسی به اطلاعات و دادههای مربوط به مصرف کنندگان با استفاده از فناوریهای Big Data و Analytics باشد.
بیشک یکی از نیازهای اصلی تمدن نوین، مهاجرت از بازاریــابی سـنـتی، به بازاریابی مدرن میباشد. با لمس نیاز مشترکین، فعالیتهای دیجیتال مارکتینگ خود را گستره نمودم و بعنوان وب مستر (Web master) برای راه اندازی و توسعه انواع وب سایت، فروشگاه آنلاین و همچنین تولید محتوا جهت بهینه سازی و تقویت سئو SEO پلتفرمهای مختلف، نسبت به راهاندازی واحد دیجیتال مارکتینگ اقدام نمودم.
بخشی از خدمات دیجیتال مارکتینگ مهران اسماعیلی به شرح ذیل میباشد:
ردیف | عنوان شغلی | میزان مهارت | میانگین زمان فعالیت |
---|---|---|---|
۱ | کارشناس تبلیغات | حرفه ای | از سال ۱۳۸۳ |
۲ | کارشناس دیجیتال مارکتینگ | حرفه ای | از سال ۱۳۸۳ |
۳ | طراح و گرافیست | حرفه ای | از سال ۱۳۸۳ |
۴ | تولید موشن گرافی | حرفه ای | از سال ۱۳۹۰ |
۵ | تولید تیزر تبلیغاتی | حرفه ای | از سال ۱۳۹۲ |
۶ | تولید محتوای بصری | حرفه ای | از سال ۱۳۸۳ |
۷ | طراحی وب سایت | حرفه ای | از سال ۱۳۸۶ |
۸ | تولید پادکست | حرفه ای | از سال ۱۳۸۳ |
۹ | فعالیت در بازار فارکس | متوسط | از سال ۱۳۹۶ |
۱۰ | مدیریت حوزه رمزارزها | متوسط | از سال ۱۳۹۹ |
۱۱ | آموزش گرافیک رایانه | سازمان فنی و حرفه ای | از سال ۱۳۸۹ |
تسلط به نرمافزارهای گرافیکی یکی از ملزومات برای حرفهای شدن در صنعت طراحی گرافیک و همچنین کد نویسی میباشد. از اینرو شما میتوانید با برخی از نرمافزارهای مورد استفاده بنده آشنا شوید
با ما ! در ارتباط باشید
get in touch ! with us
مشاوره رایگان٠٩٣٥٥٣٧٦٥٠٥ بازرگانی و فروش٠٩١٤٩٦٩٩١٨٢
خلاقیت ، تمایز و موفقیت برای پیشرفت شما